7 клас

Тема 1. «Електронне листування», 4 години
Урок 1.  Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі.  Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання повідомлень.
Урок 2.  Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
Урок 3.  Операції над папками та листами. Використання адресної книжки та списків розсилання.
Урок 4.  Практична робота 1. «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли».

Тема 2. «Моделювання», 3 години
Урок 5.  Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
Урок 6.  Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
Урок 7.  Практична робота 2. «Побудова інформаційних моделей».

Тема 3.«Алгоритми з повторенням і розгалуженням», 9 годин
Урок 8.  Базова алгоритмічна структура повторення. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
Урок 9.  Практична робота 3. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Урок 10.  Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то».
Урок 11.  Базова алгоритмічна структура розгалуження. Алгоритми з розгалуженням. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
Урок 12.  Практична робота 4. «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Урок 13.  Цикл з передумовою.
Урок 14.  Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
Урок 15.  Практична робота 5. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Урок 16.  Підсумковий урок з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням».

Тема 4.«Табличний процесор», 9 годин
Урок 17.  Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі  табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула.
Урок 18.  Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Авто заповнення.
Урок 19.  Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
Урок 20.  Практична робота 6. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора».
Урок 21.  Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні
Урок 22.  Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
Урок 23.  Практична робота 7. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».
Урок 24.   Стовпчасті та секторні діаграми, їх  об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Урок 25.  Практична робота 8«Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі».

Тема 5 «Розв’язування компетентнісних задач», 4 години
Урок 25.   Розв’язування компетентнісних задач.
Урок 26-29.   Розв’язування компетентнісних задач.

Тема 6 «Виконання індивідуальних навчальних проектів,в тому числі з  використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо)», 4 години
Урок 30.   Навчальні проекти.
Урок 31-33.  Виконання індивідуальних навчальних проектів.
Урок 34.  Захист індивідуальних навчальних проектів.